Cinderbloom

2012-02-26
19:25:44

Tillbaka till det riktiga livet

Sitter hemma och tar det lugnt med lite godis, fattar inte hur Ahlgrens bilar kan vara så himla goda.

Helgen har jag spenderat hos Neo, vi har inte gjort så mycket. Jag har haft världens pms-damp och fått finnar av mina nya piller, vilket känns lite suicidal men det går väl över. Sen har vi bara spelat spel pch så. Idag tittade på på Pinocchio, gud vad den är bra. :D Tänka sig att den är över 70 år gammal.

 

Söndagar är alltid såna där dagar då man städar upp efter helgen och förbereder sig för en ny vecka genom att packa skolväskan, fixa kläder osv. Jag har alltid min vanliga rutin när jag kommer hem efter en helg hos Neo, packa upp väskan, alla smycken på rätt plats, smink, kläder i tvätten, packa om väskan för t.ex idrottskläder, gå och basta, fixa naglarna och ta det lugnt. Tycker rent ut sagt att det suger att ha rutiner, skulle gärna vela vara mer fri och impulsiv.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: