Cinderbloom

2012-02-02
20:13:05

Ska SPY på alla papper!

Har suttit och pluggat typ fyra timmar sen jag kom hem från skolan, BLÄ! Känns som att jag kommer spy på allting om jag pluggar mer.. Har Engelska B prov imorgon, och smart som jag är så har jag inte pluggat något före idag. Nå, är inte alltid jag är så brydd om proven heller, visst blir jag rätt besviken om jag bara får ett G, nog för att visst G är bra men så mycket tid och ork som jag lägger ner på att få ett bra resultat så känns det ju lite suicidal att få ett G. Men bara jag får ett VG så är jag fan nöjd.. Eller nä, inte egentligen. ÄH! Ibland så orkar jag inte bry mig om provet och då orkar jag inte plugga och sen får jag ett VG och så ångrar jag att jag inte pluggad mer när man bara var några poäng ifrån MVG, så är det!

 

Är fan helt snurrig..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: