Cinderbloom

2012-02-16
09:16:50

Peace, krulli-dull & röda naglar!

Tror att jag behöver uppdatera min stil lite grann. Har alltid samma hår, samma halsband och samma naglar. Vill ha fler långa halsband, och nya armband. Tror att jag ska fara med mamma och shoppa på lördag, om jag inte är allt för bakis, så får jag uppdatera mig lite. :)

 

Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja lektionen, vi ska titta på en film som jag har fixat, Requiem for a Dream heter den. Har ni inte sett den så se den för den är absolut sevärd. Hoppas bara att klasskompisarna tycker om den, men det tror jag nog att de kommer att göra. Film är väl hur som helst alltid bättre än vanliga lektioner.


Kommentar:
#1: tova

haha måste bara säga, klockren kommentar på dennisM's blogg ;)

2012-02-16 @ 13:22:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: