Cinderbloom

2012-02-28
09:14:29

Hemsk natt

Det började med att hunden börja skälla, både jag och katten vaknade i panik, jag tog på mig morgonrocken och sprang till köket för att titta ut genom fönstret för att se vad det var han skällde åt, men såg ingenting. Sen när jag gick och la mig igen höll katten mig vaken, han tog med tassen på mig först försiktigt, sen med klorna, när jag inte reagerade eller bara vände ryggen till började han putta ner en massa grejer från mitt nattduksbord, fick tillslut damp på honom och började skrika och puttade ner honom från sängen och sen försvann han. Har också typ sovit på min arm och jag har skitont nu i armen + träningsvärk och känner mig inte ett dugg utvilad. BLÄ!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: