Cinderbloom

2012-02-14
21:53:01

Förlåt bloggen

Förlåt bloggen, jag har glömt att du funnits ett tag.

Har varit idag på en utbildningsmässa, hittade nog inte så mycket intressant, förutom alla saker som man får i varje stånd (pennor, plåster, nyckelringar, kondomer..). Fast jo, en grej hittade jag som var intressant och som jag faktiskt tror att jag kommer att köra på, plugga utomlands! Skrev i ett formulär om vad jag vill plugga och var, så troligtvis åker jag antingen till Australien eller Nya Zeeland år 2014 och utbildar mig till sjuksköterska. :) Sen kankse det blir att jobba i ambulans som verkade rätt intressant, som tydligen min bror också vill. :D Då kan ju vi bli ett team.

 

Angående alla hjärtans dag så har jag inte firat det något speciellt idag faktiskt. Har umgåtts med Neo, varit på stan lite och trosat runt och inte så mycket mer. Vi åt lite kladdkaka. Ibland känns inte dessa "högtider" så speciella, och då är det faktiskt rätt skönt att inte behöva göra någonting speciellt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: