Cinderbloom

2012-02-27
09:21:42

Drömmar

Drömde inatt att det kom nå demoner in på våran gård som våran katt skyddade oss ifrån, de ville ha en son runt 20 år och jag sa att "haha, då får ni söka någon annan stans vi har bara mig som barn och mamma är för gammal för att skaffa fler barn", sen gick jag i panik till mamma och sa att vi måste gömma min bror som bor hemma för tillfället och är 21 år så vi sprang runt i huset helt panikslagna och sökte efter något ställe att gömma honom på. Sen kom pappa på värsta bra idén. Brorsan tog våran moppe och började köra någon väg, vi tog våran bil som sedan förvandlades till en snöskoter och åkte på samma väg som brorsan, sedan körde brorsan in i diket och sprang in i skogen och de onda följde oss. Vi mejades ner i diket, pappa försvann och jag försvarade mig med någon konstig pistol mot det där onda gänget som tydligen var ett populärt tjejgäng som alla tjejer ville vara med i.

Weird..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: