Cinderbloom

2012-02-23
21:11:42

Äntligen vila (nästan)

Sitter i sängen och återhämtar mig efter all träning. Fast enough about träning detta är ju ingen jävla fitness blogg. Fast jag tränar ju, och bloggen handlar om mitt liv..?

 

Hur som helst dricker jag någon hälsogrej som tydligen ska vara bra efter att man har tränat. Jag tog överdos, det borde väl inte göra något. Gott smakar det i alla fall. Hoppas på att man ska få lite energi så att man orkar tokplugga alla glosor till imorgon. Skolan känns helt knäpp just nu, börjar tappa lusten att ens ta mig dit över huvud taget. Men, what to do? Imorgon kan jag hur som helst inte skippa för att pappa ska komma och föreläsa om sitt jobb! :) Är lite orolig för hur det ska gå men det går nog bra.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: