Cinderbloom

2012-02-02
22:22:25

5 timmars hjärnbankande

Har pluggat typ fem timmar, och jag har nog lärt mig det mesta som man ska lära sig till provet. Ändå ganska fantastiskt hur man kan lära sig saker bara sådär.. T.ex så kan jag nu 70 av 76 nya ord på engelska helt utan problem, vilket känns helt knäppt... Hoppas att det har lönat sig någonting.

Ligger just nu i sängen och ska försöka tvinga mig att läsa ut min engelska bok, sen snabbt skriva en kladd till en bokrecenssion före jag glömmer allt. Känns helt knäppt att man lägger så jävla mycket tid på skolan som man gör.. Och egentligen skulle jag behöva lägga ännu mer tid på skolan, no fucking way.

Imorgon ska Mia komma hem till mig och sova, vi ska äta så mycket mat så att vi spricker! Sen tänkte jag att vi ska färga mitt hår på lördag! :) Och jaa.. jag vet att det är många som inte vill att jag ska färga det men jag vill, jag orkar inte tänka på att jag ska låta min naturliga hårfärg vara för at jag inte kommer få tillbaka den sen när och om jag vill få tillbaka den. För det första har jag fått tillbaka den redan en gång, och för det andra så trivs jag inte i den färgen just nu, och gör jag inte det så what's the problem? Färga vad du vill, live in the moment!

Har tänkt att jag ska bli helt crazy, faktiskt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: