Cinderbloom

2012-12-18
23:09:41

Update på örat
Örat har inte blivit nå bättre, det gör lika ont men jag tar mer värktabletter. Jag går på den teorin att jag aldrig annars brukar äta värktabletter så det gör ingenting om jag tar lite extra nu. Men det blir ändå inte mer än fem på en dag, max 6.
 
Jag vaknade på natten och hade ont så jag tog en värktablett, sen somnade jag visst, det är lite dimmigt och jag kommer inte riktigt ihåg allt. Sen vaknade jag en gång till och jag hade fortfarande ont eller ont igen. Så jag tog en till, detta vid fyra-fem tiden. Då är ju frågan, undra om jag vaknade tidigare på natten första gången? Eller vaknade jag nångång vid fyra-fem första gången, somnade om, vaknade efter en minut och undrade varför jag hade ont igen? Haha...
 
Revaxör & en bomullstuss på det hela is the shit! Man ser att det är lite svullet och rött.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: