Cinderbloom

2012-12-18
22:39:00

Tänka sig..
Jag fick som sagt veta för några timmar sedan att min gamla spelkompis har flyttat till Sverige från Queens i New York. Han har flyttat hit redan för tre månader sedan och ska stanna här i tre år för att plugga. Vi började spela tillsammans på en Ragnarök server när jag var kanske tio. Det var därifrån vi började chatta och har chattat sen dess ända till kanske två år sedan då vi förlorade kontakt. Kanske mer än två år till och med.. Vi har båda två försökt få tag på varandra, mailat och sådär men av någon anledning har mailen inte kommit fram föränn för några dagar sedan. Ruggigt coolt! Vi bytte telefon nummer också. Alltså jag kan fortfarande inte fatta att han är i Sverige, wooot?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: