Cinderbloom

2012-12-18
11:55:57

Mitt öra
Var ju som sagt på vårdcentralen igår. Först tittade de in i örat med en varm och mysig sak. De såg att det var rött och inflammerat samt att jag har ett ärr på trumhinnan som varken jag eller mamma vet varför den är där. Efter det försökte de att suga ut vaxproppen men det gick inte, det gjorde väldigt ont. De sa även att de inte vill skölja det eftersom det är så proppat med vax att vattnet inte kommer igenom vaxet. De babblade även om antibiotika droppar men det vet jag inte vad som hände med. Jag fick i uppgift att använda ordentligt med revaxör så att vaxet blir mjukare och så ska det göra ett nytt försök med att suga på torsdag. Anledningen varför jag har så ont är för att vaxproppen trycker mot trumhinnan. Har fått vakna ett x antal gånger de senaste nätterna för att ta en värktablett och för att kunna somna så lägger jag revaxör i örat eftersom det är kallt och skönt sen lägger jag på musik så högt att jag inte hör dunkandet, då somnar jag som en stock.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: