Cinderbloom

2012-08-10
20:41:34

Outfit & annat
Svarta jeans, nya tröjan, kofta o lite smycken. Måste köpa mer koftor och tröjor som man kan ha med jeans.. Men har bara 1,5 k kvar nu på kontot. Men jeans och några tröjor borde man väl få för det i alla fall. :) Om man nu köper såna där jeans som man kan ha ett halvår och sen spricker de mellan benen.
 
Var och övningskörde idag och det slutade som en katastor. Körde för fort i farthinder och körde helt plötsligt rakt i en korsning istället för att svänga vänster när jag märkte att det var fel väg och jag hade en bil bakom mig. Mamma sa till och med att hon är rädd för att åka bil med mig nu.. Usch, kommer jag nånsin att kunna ta körkort? Nåväl, man lär sig av sina misstag. Körde knappt 10 km/h i alla väghinder efter det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: