Cinderbloom

2012-08-23
21:03:00

Drömmar
Jag har nu två nätter i rad drömt att jag har dött. Bägge gånger har nog haft en bil med, kommer inte ihåg den sista drömmen men i den första drömde jag att jag och Kenny körde bil sen föll vi ner för en klippa och vi dog båda två. Min själ slets ut från kroppen men Kenny vaknade till liv, så jag tvingade mig själv också att vakna till liv på något konstigt sätt sen gick vi runt helt skadade och jag blödde jättemycket från huvudet.
 
Har tidigare också drömt att jag har åkt bil och fallit ner från en klippa och dött, men då med pappa.
 
Att drömma att man själv dör har tydligen någonting att göra med en förändring. Att man börjar en ny del av sitt liv på något sätt.
 
Men just bilar? Jag är ju rädd för att både köre och åka bil.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: