Cinderbloom

2012-04-09
17:21:41

Random djur

Var på Skansen idag, bryr mig inte om att jag avslöjar att jag är i Stockholm, för hur stor chans är det att någon skulle hitta mig härifrån ändå? Och dessutom besöker ju alla Sveriges invånare Stockholm någon gång ändå. Dessa djur, bland annat, såg jag!

 

Apor i mängder!

 

Leguan, kanske?

 

Lemurer.

 

Äkta lemur gang-bang.

 

Nå konstigheter.

 

Ormar!

 

Mera ormar!

 

Orm med ben.

 

Sköldpadda.

 

Någon annan leguan.

 

Ytterligare en orm.

 

Och mera ormar..

 

Baby-alligatorer.

 

Leopardhajar och rockor.

 

Fiskar!

 

Weird random fisk.

 

Fick med pannlampa.

 

Nemo, hans pappa och Doris.

 

Groda!

 

Groda!

 

Groda!

 

En pansar-sköldpadda. Skulle inte vela möta honom i en match.

 

Äcklig spindel.

 

Och en orm som man fick klappa på. Men jag har tidigare haft en orm runt nacken så det var inte så märkvärdigt. Men däremot vågade jag inte klappa på en spindel som fanns bredvid, vågade inte ens ta en bild på den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: