Cinderbloom

2012-04-23
21:23:49

Kill me, please

Alltså jag börjar ha väldigt många "I wanna kill myslef-moments" nu för tiden. Skulle vela ha en låtsaspistol som jag kan skjuta mig med i skallen när jag känner för det. Pappa har tagit hem sins kompis hund eftersom hans kompis åkte på en månadssemester. Jag har mitt rum just bredvid garaget, där våran hund har sin bur. Och nu börjar den nya hunden källa varje gång jag gör något ljud inne i mitt rum.. >.< Tror nog att detta kommer bli en ganska så hetsig månad. Sen så vill inte morsan heller ladda min mobil för att hon säger att pengar inte växer på träd. Jag har visserligen fått åka till Stockholm och fått min mobil laddad två gånger denna månad, men hur ska jag kunna prata med Neo om att jag kanske ska åka till Norge, till honom, om två veckor? Och det är Neo som betalar flygbiljetten och allt om jag åker så det är inte som att jag förväntar mig mer pengar av mamma. Baaah... Önskar att man vore rik.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: