Cinderbloom

2012-04-05
00:31:11

Imorgon bär det av
usch och fy. Är svintrött och idag är varit en väldigt fail dag. Allting började väl med att jag vaknade väldigt trött och tvingade mig till skolan, failade matteprovet. Missade nästan bussen, pissade nästan på mig på vägen hem för att jag var så himla kissnödig, när jag kom hem märkte jag att vi inte hade något rinnande vatten och jag behövde tvätta kläder inför imorgon och duscha, så jag fick fara till Neo och göra allt det. Sen gick jag till bion för att jobba i kassan och så, vilket slutade först vid elva och jag fick inte ens nå pengar för hela grejen. Nå, man fick lipa till Titanic i 3D i alla fall.

Nu är jag trött som fan men orkar inte sova heller, fast jag tror att det får bli att sova ändå..

Plus på det hela ser jag ut om en kille och jag sög på att både spela gitarr och sjunga nyss.

 

Fail.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: