Cinderbloom

2012-04-18
22:24:20

Alltså vadfan..
Har suttit och spelat WoW hela dagen sen jag kom hem från gymmet och skolan. I skolan så bakade vi pizza och tränade på att mata varandra, och samtidigt få känna hur det är att bli matad. Vilket var ganska roligt, men kändes dock väldigt löjligt.. :D

Fick just ett meddelande på facebook från en av Neos vänner om jag hade hans dotters hörlurar, som Neo sa att han hade gett till henne och som jag av någon anledning hade med mig. Nu är det ju så att ena plastgrejen på ena hörluren är borta.. Troligtvis någonstans i Stockholm, och jag tror inte att jag har några andra hörlurar. Fan också, hatar när sådanthär händer. Nog för att de ändå typ är Neos men nu är de ju typ hennes? BAH!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: