Cinderbloom

2011-09-29
13:33:11

Vill bort!
Åhhh vad jag känner mig less på skolan just nu, vill bara bort härifrån och aldrig behöva komma tillbaka. Jag antar att tre veckor borta och sedan komma tillbaka får duga för ett tag. Har idag fått i ordning allting som jag ska göra i Norge medan jag är borta, bra att det i alla fall är fixat, kändes så snurrigt alltihop. Ska nog ta det mesta av böckerna som jag behöver med mig idag för Neo ska hämta mig idag, istället för att bära runt på jätte mycket böcker till bussen imorgon.

Idag ska vi kanske gå och hälsa på Neos barndomskompis som bor i närheten. Jag tycker det känns lite jobbigt för att jag har typ legat och utnyttjat hennes pojkvän, dock var det före de blev tillsammans men ändå.. Feels so weird. Antar att hon inte vet om det eller så bryr hon sig bara inte. Såg honom, alltså hennes pojkvän, föresten på stan för några dagar sedan. Vi stod samtidigt i kassan och han tittade som på mig som att han väntade på en hälsning men jag vände bara huvudet. Jag vill inte se någon som jag har hängt med förut, jag orkar inte hälsa på dom... Är det normalt..? :S

Får väl börja gömma mig för allmänheten..


Kommentar:
#1: Supermom

Kämpa på med skolan! Du är så duktig. Du ska se att det lönar sig att ha en utbildning.



Ja, det där med att hälsa på gamla bekanta, det vill man inte alltid. Jag brukar också strunta i att hälsa, men mest för att jag tänker att de kanske inte känner igen mig och då blir det konstigt om man hälsar.



Kram!

2011-09-30 @ 20:42:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: