Cinderbloom

2011-09-20
08:06:27

Vaaart ska pengarna gå?
Idag ska jag få 500 spänn, och jag sitter och försöker planera till vad allting ska gå... Jag ska vara tre veckor i Norge så jag tänkte köpa med mig cigaretter dit så att jag klarar mig där, så jag vill inte slösa så mycket pengar på annat så jag har råd att köpa mer cigg. Men egentligen borde jag nästan köpa mer P-piller, har typ en karta kvar och köper jag inte nytt nu så tror jag att det blir ganska bråttomt att köpa sen nästa gång jag får pengar. Så då försvann en hundring *poff!*. Sen borde jag kanske köpa lite hårspray och deo, men det känns sådär halvt onödigt för jag har typ en halv deo och lite mindre än en halv hårspray.. Så jag kanske köper det nästa gång då...

Ja, men vad svårt det där var då.. >.>

Stackars hund...

Jag drömde inatt att jag var i Norge och allt var helt jättekonstigt där.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: