Cinderbloom

2011-09-01
16:24:06

Titta vad katten släpade in!

En skitstor råtta! Nästan lika stor som min hand, helt galet!



En nöjd katt!

Fast hon åt inte upp råttan.. :S Hon kom in och la sit på köksgolvet ett tag och började sedan äta kattmat, knäpp katt. Fast hon har tydligen gjort så fler gånger, tagit hem fler råttor än vad hon orkar äta.

Min Baby <3

Just nu håller jag på och bakar kladdmuffins! Eller ja jag tog dem just från ugnen. Det måste ni väl också få se!

Tyckte inte de såg speciellt klara ut, men det är ju kladdmuffins!

 

So long!


Kommentarer:
#1: Madde

EEEEuuWWW! råttan alltså

2011-09-01 @ 16:32:55

Haha :D Jag tyckte den var söt. Fast ja, jag är väl van.

2011-09-01 @ 16:35:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: