Cinderbloom

2011-09-04
20:49:39

Söndagsgodis!
Ligger hemma i sängen och mumsar lite på godis, tänkte att jag skulle se på idol nu men jag har redan missat hela programmet och det verkade inte roligt ändå.. Var ju bara något jävla emotional buhu snack där på G, någon idiot som sitter och skriver vad de ska säga så att folk tänker "oj, vad smarta dom där är, det dom säger är ju så sant!" och ganske gråter en skvätt för att någon såklart gått igenom något... Okej, nu kanske jag överdriver lite.

Bakisen har inte släppt sig än, men den har varit väldigt "mild". Brukar inte ha en så farlig bakis ändå, det har bara hänt två gånger att jag mått riktigt dåligt och t.o.m spytt.

Aja, nu ska jag väl fortsätta mumsa på godiset tills jag mår illa och ångrar att jag någonsin ens började äta godis. Borde egentligen ha duschat också idag men jag orkar inte, så mycket kan man väl ändå inte stinka efter en dags festande. Tar bara på mig någon mössa eller något imorgon... Skulle behöva en bad-hair-day-mössa.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: