Cinderbloom

2011-09-15
11:31:12

Skolbabbel
Sitter just nu och väntar på att vi ska börja finska lektionen, finska lektionerna är helt jättetråkiga, förstår typ hälften av vad vi går igenom och allt som vi går igenom känns helt totalt onödigt. Men det är ingen idé att hoppa av kursen heller, är väl lika bra att få några extra poäng av att sitta och ha tråkigt. Och vi får läxor efter varje finska lektion, exakt varje! Vi får aldrig läxor från något annat ämne.. Drar väl slutsatsen att jag aldrig skulle palla att gå skola i Finland.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.. Kanske ska fortsätta spela Sims som jag har gjort hela veckan, är snart klar med mitt familjeträd! Har skrivit ner på ett papper alla simmar och allt, är säkert 70 stycken nu. Sen när jag skrivit klart det pappret så ska jag fortsätta på ett annat papper med barnen och göra familjer av dem! Yey! :D Sims is my life...

Kul att jag har laddat ner varenda sims 2 som finns.. Sparade ju några tusenlappar på det,

Shh..!!

(skojar bara..) ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: