Cinderbloom

2011-09-16
12:39:38

Planering
Hej och hå! Sitter i skolan och gäspar för fullt, träffade Mia på lunchrasten och blev eventuellt lite sugen på att festa ikväll. Har inga pengar, men tänkte höra ifall mamma skulle kunna låna pengar till mig. Sen får man väl se vart man hamnar, har inte alls pratat med någon typ.. Bara Mia och två andra av våra gemensamma vänner.
Känner mig hyfsat trött också, ont i huvudet och så där men jag tror bara att jag behöver skita. Har inte kunnat skita ordentligt på hela veckan typ, är väl någon stress på gång.
Pratade med min mentor också idag, det är tydligen klart nu att jag får ledigt två veckor, jag måste bara prata med alla lärare jag har och titta hur jag ska göra uppgifterna när jag är borta och sådär. Det ordnar nog sig, måste prata med idrottsläraren också och få någon orienteringspapper eftersom jag inte har gjort orienteringen som jag borde ha gjort i början av förra året. Men ja, det löser sig!

Random..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: