Cinderbloom

2011-09-21
13:15:28

Major Ass Problem

Jag trodde att jag hade fått mens, det var röven som blödde..

Alltså seriöt, det har blivit trippelt så värre nu. Förut kanske det kom lite blod ibland när jag gick på toa och det gjorde inte så värst ont, nu kommer det så mycket blod att det t.o.m är rött i toastolen, när man torkar så är det mer blod än bajs på pappret och ingenting verkar hjälpa. Jag har använt salvan som jag har fått men den kan visst gå och slänga sig i väggen. Gör ont typ i en timme efter att man har varit på toa... Men det kan ju inte vara annat än hemorojder, för det gör ju ont. Skulle det vara något inre i magen eller något så skulle det ju inte göra ont i röven. Men usch och fy, kankse borde gå på läkarbesök och fråga ifall jag kan få något annat som hjälper.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: