Cinderbloom

2011-09-28
21:25:54

Kvällstråk..
Ligger i sängen och har tråkigt, äter upp det som blev över av pluggodiset, kanske ska se på ett avsnitt av Planet Earth? :D Det var faktiskt en ganska.. helt okej serie, fast det bara är ett naturprogram. I något avsnitt visade dom en av världens äldsta och den vackraste, men nästan den senast upptäckta grottan som var helt gudomlig! När man hade gått där några dagar och kommit riktigt långt in i grottan så fanns där en "sal" helt täckt med vita kristaller eller vad det nu var, såg helt sjukt vackert ut. Tyvär var det sista gången man fick filma där inne. Jag skulle kunna gifta mig där inne. Bara att då måste alla som ska vara på bröllopet gå en bergsvandring på flera dagar.. Skulle bli ett ganska ensamt bröllop.

Åååh, jag vill gifta mig!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: