Cinderbloom

2011-09-15
14:55:46

Internet

Har för mig att pappa igår sa att vi kanske får modemet som han hade beställt idag. Vilket betyder att vårat hem äntligen får internet igen, då kan jag prata med Neo! :) Och titta på snusk! Man känner ju sig helt hopplös utan internet, man kan inte lyssna på musik, titta på serier, surfa, blogga, ladda ner nya spel osv.. Har t.o.m fått lära mig att somna utan att ha på Addict Rock på Itunes, helt sjukt! Jag kan somna till total tystnat, utan att ha TV:n på, tror att jag nu för tiden är så trött på kvällarna så jag somnar hur gött som helst. Har somnat flera kvällar nu medans jag har läst.. skitjobbigt, man kommer ju inte ens ihåg de sista sidorna man läste innan man somnade men ändå så känner man igen dom, så måste man läsa om dom..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: