Cinderbloom

2011-09-16
08:36:11

Inget internet..
Vi fick inte alls något internet igår, modemet hade inte kommit, pappa sa att det kanse kommer idag istället då. Mamma vaknade på morgonen med världens krullfrilla och en morgonrock som gjorde så att hon såg ut som någon galen japan och ville att vi skulle laga någon god mat ikväll. Hoppas det blir något riktigt gott, jag är riktigt hungrig! Har ju börjat dietta lite grann nu, två mål per dag, mer behöver jag inte, för jag rör inte på mig alls. Det enda jag gör är att gå till bussen, gå runt i skolan och gå till bussen och gå hem. Egentligen skulle jag säkert klara mig med typ ett äpple per dag för jag gör inte av med mer energi.. Eller jo, det gör jag väl säkert.

 

Neo ska redan börja åka på Torsdag hitåt, så är han här någongång på Fredag! :) Ååh, vad jag längtar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: