Cinderbloom

2011-09-28
19:32:28

Inbakat!

Kom just från bastun och gjorde en inbakad fläta, är typ helt besatt av att göra inbakade flätor.. I bastun slängde jag på mig både ansiktsmask och hårmask, det stod seriöst hårmask på förpackningen..? :S Sen fixade jag även till ett fotbad och filade bort mina slitna sommarhälar.. :/ Nu är det då höst när man inte springer runt barfota mer.. Ansiktsmasken var dock inte så skön, den sved som attan och mitt ansikte var helt rött efteråt, haha.. xD Måste ha väldigt känslig hud just på ansiktet. Har föresten märkt att jag har fått mycket finnar nu igen när jag har börjat röka mer, finnarna på bröstet har t.o.m kommit tillbaka lite grann, och på ryggen.. Åh.. Jag som var så lycklig att finnarna var borta. Lär väl bli att sluta röka, eller i alla fall minska. Känns som att det är så svårt att sluta röka när man bor här, det är så lätt att få tag på cigaretter och alla i närheten röker och i skolan osv.. Om jag skulle flytta någon annan stans nu så skulle jag antagligen passa på att sluta också, för Neo köper inte ut cigaretter åt mig och skulle jag inte känna någon så skulle jag ju inte behöva stå ut med folk som röker heller. Borde nästan isolera mig hemma en månad så kanske man kan sluta, men så farligt är det ju inte att jag behöver någon isolering.. ;S Uscha! Nu blev jag faktiskt röksugen..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: