Cinderbloom

2011-09-20
19:17:02

Hemma hos Mia!

Sitter just nu hemma hos Mia och tar det lugnt, vi kom just hit efter att ha varit ute och gått i regnet. Vi satt t.o.m på stranden i värsta depp-vädret och tog en pilsner.. skitkul. Var också och köpte en deo, en limpa och lite godis. Nu är det bara P-piller kvar och sedan är denna månadens pengar uppslösta! Men vad gör det..? Behöver ändå inga pengar egentligen. I alla fall inte just nu.

 

Ikväll ska vi väl kanske titta på någon film, eller någon serie. Sen ska vi sova och vara utvilade och snygga till imorgon när vi ska ha skolfoto! Kommer väl se lika hemsk ut som på alla andra skolfoton jag har varit med på. Ett bra skolfoto har jag en gång haft och det var när jag gick i 7:an. Det roliga är att min hemska period aldrig har kommit med på skolfoto, det var nog mellan 7:an och 8:an tror jag, håret blev blondt och jag såg ut som ett emo i ansiktet, bra combo. Men det är väl bara tur det, att det inte kom med på bild.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: