Cinderbloom

2011-09-13
08:06:28

Hej, hej, hallå!

Hade världens konstigaste drömmar inatt... Det var någon man som hade kidnappat något barn och alla poliser jagade honom, sen var det en polis som tog fast honom och hade honom som sexslav hemma.

Före det drömde jag att jag gick hem från skolan och det var en massa stora monster som skulle döda alla människor, så jag gömde mig tillsammans med Neo någonstans nere i någon stor källare med en massa gångar, fast monstret tog sig på något sätt dit ner ändå men vi hann undan.

 

För övrigt är mitt liv skittråkigt just nu, har ingenting att göra hemma, orkar inte vara social och är allmänt less på allting. Blev inte ens nöjd med skorna jag köpte igår, blev så jävla irriterad på morsan så jag bara tog ett par. Paret kostade ju 600 spänn men orkar inte bry mig om det, morsans pengar. Och nog duger väl skorna.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: