Cinderbloom

2011-09-05
20:26:11

Hej du bloggen!
Skrev just lite i min dagbok, liknande ganska mycket inläggen som jag brukar lägga ut här på bloggen, bara att jag babblar ännu mer om migsjälv, hur är det möjligt kan man ju undra sig...
Ligger just nu i sängen med mössa och yllestrumpor, försöker hålla fast i värmen som är kvar efter att jag varit och tagit en varm dusch. Eftersom håret fortfarande är blött så kommer jag alltså frysa arslet av mig snart. Mens har jag också fortfarande, trodde att den var slut men efter att jag gått hela vägen hem från skolan idag så kom det både blod och bajs, jackpot! Kanske skulle min mage fungera mycket bättre om jag rörde på mig mer.. Hela jag skulle fungera bättre. Men hela jag är också vädligt lat.. Det är jag, energisk men lat.

Insåg också för inte allt så länge sen att jag verkligen inte kan sjunga! Ibland kan det gå bra och det låter helt okej, men det är allt jag kommer upp till: "helt okej". Så.. kan ju glömma mina drömmar om att någon kanske t.o.m gråter en skvätt till mina ljuvliga toner. Får hitta något annat som jag är bra på, tycker ju om att skriva, men jag är för lat för att börja skriva något ordentligt och nu för tiden har jag ingen insperation. Och sen tycker jag också om att rita och har hur mycket teckningar som helst här hemma, men jag har inte ritat en endaste teckning på ett år, och före den enda teckningen så var det också ett år sen jag ritade något. Så.. det har typ dött ut. Kan säkert inte rita alls mer. Jag skulle vela lära mig att måla, men.. guess what, tror jag är föt lat för det också.

 

Nä.. jag får nöja mig med mina en dags scrapbook projekt. Scrapbooken som jag tidigare sov med har jag sparkat ner på golvet och ligger just nu under en hög med dammråttor.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: