Cinderbloom

2011-09-13
09:09:59

Gåtan om mina hjärnceller

Det finns en gåta, och den handlar om Cinderblooms kära hjärnceller. Nu är det så, att för kanske lite mer än ett år sedan, så började några hjärnceller lämna Cinderblooms kropp, och hon kände sig tommare i huvudet, lite som lättare, huvudet svävade kanske en aning. Hennes minne bleknade sakta bort och hon fick lätt minnesluckor.

Gåtan är nu, varför hennes kära hjärnceller försvann så plötsligt. Och lösningen på gåtan, har jag just kommit på, efter alla dessa år..

 

Nej, men jag boffade bensin några gånger, det var kul, jag fick hallucinationer och såg en massa roligt, jag kom även på gåtan på hela världsexistensen men nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var... Jag blev jagad av djävulen och föll ner från livstråden och var tvungen att springa tillbaka för att inte gå förlorad ut i intet.

Men... jag kände mig dummare.. mycket dummare. Skulle jag inte ha gjort det skulle jag fortfarande vara smart.

 

R.I.P Braincells...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: