Cinderbloom

2011-09-25
20:06:21

2 december 2010 kl. 20.19 Torsdag
Tänka dela av mig av ett gammalt "inlägg" i min gamla dagbok. Jag är dock lite full nu tror jag så jag kanske ångrar mig imorgon.. Men vad gör det, detta är ändå en anonym blogg trots att alla som läser denna typ vet vem jag är.. Men jag håller mig ändå till att den är anonym, och föresten: NI LÄSER PÅ EGEN RISK! Alltså skriver jag något hemskt som kanske är sexuellt eller annars bara sådant som ni inte vill läsa, kom ihåg att jag ändå är anonym, så det ni läser ska ni tänka att det är en annan person som skriver, en person som ni inte känner.


Anyhow, här får ni ett privat dagboksinlägg.

Den 2:a december 2010, torsdag klockan 20.19
EN JAKSA! (ORKAR INTE!) Glömde skolböckerna i skolan och kan inte plugga till provet som är imorgon, morsans kommentar: Ja nu blir det sådär igen när du hänger där hos kompisarna.
Vad i helvete har dom med det att göra? Är det fan inte normalt att glömma böckerna eller? Har kämpat arslet av mig ju, MVG på alla prov, 0% oanmäld frånvaro! Förbannad blir man! KAn hon aldrig fatta att det inte är kompisarnas fel utan mitt! Det är jag som är en lat idiot och sket i skolan... ARGH! Nu ska jag fan gå äta, har inte ätit sen 11, Fuck you!... >.<
Senare...
Ok, morsan är ingen idiot, förlåt, och... Har ätit nu. Känns bara så stressigt alltihop. Skolan, prov, vänner. Idag typ tvingade jag misjälv att lova att jag ska dricka med Monica och Mia imorgon, vill inte förlora dem, och att de har blivit så nära vänner oroar mig. Vad säger de om mig? Tycker de ens om mig?

Spådde mig idag, ska få sju barn. Fem killar och två tjejer. Huh, huh, hur ska jag klara av sju barn om jag inte klarar av migsjälv just nu? Åh nervous breakdown eller nåt! Känner mig så ful och äcklig, fet! Blä!!!!! Vill bara slå sönder spegeln när den visar denna äckliga varelse.... Kan inte bara Neo komma hit redan? Känns som om jag bara är i ett skal, starkt skal som orkar. Inuti vill jag bara lägga mig i sängen och få sova ut, fokusera och lära känna migsjälv igen. Få sluta känna mig oduglig, som att jag inte klarar av ett skit. Provet kommer att gå åt helvete imorgon, orkar fan inte bry mig den här gången. Kommer inte vara hemma på hela helgen, ska sova hos Monica hela helgen... Dricka, jobba, orka... Får väl sparka mig i röven och inse att jag är en lat idiot. Har förstoppning, har haft on i huvudet säkert en vecka i rad, är det såhär det känns att gå i skolan? I skolan har jag roligt och allt flyter på, när jag är ensam känns allt skit och jag vill bara gråta hela tiden. Måste vakna klockan 6 imorgon. Duscha, hitta kläder för Fredag, lördag, söndag, vilket kommer ta en timme... Packa... Känner mig så falsk, så mycket starkare än vad jag är. Försöka göra mamma och pappa och alla andra stolta över mig, vilket de är, men ändå så är hon sån där. Undra hur jag kommer okra ha barn, sju barn! Orkar inte ens noppa ögonbrynen, tvätta bort sminket eller raka benen. Har inte duschat sen typ måndag. Orkar inte, hinner inte! Har ingen lust. Borde egentligen stanna hemma imorgon, men ska ändå plåga migsjälv med att ha kul, vill inte förlora vännerna, som jag gjorde då en gång i tiden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: