Cinderbloom

2011-10-12
16:40:51

Uttråkad...
Jag har huvudvärk, ont i handen, eller snarare i fingret, har haft det i flera dagar och kom i morse på anledningen.. Jag behöver också pissa men jag vågar inte gå ut ur rummet för att jag har en ful inbakad fläta, en stor röd finne på hakan och ett stort sugmärke på halsen. Så jag antar att jag ska gömma mig i rummet resten av dagen tillsammans med mina sex and the city avsnitt..
Imorgon är i alla fall Neo ledig och jag tänkte att vi ska hitta på något roligt! :) På Fredag hade vi i alla fall tänkt börja dricka vin direkt på morgonen, sen ska jag tvinga på Neo en ansiktsmask och vi ska ha en liten spa-morgon och kanske gå ut och äta senare, fast vi kommer väl antagligen hinna bli fulla redan till kvällen.. Kanske man kan gå ut och äta imorgon då istället, får se vad vi känner för.. :) Jag skulle kunna göra vad som helst, alltså gå ut och äta, bio, bowling eller något sådant, men jag har inga pengar så det blir Neo som får bestämma.

Denna bild har jag som skrivbordsbild just nu, bara så att ni vet.

Nä, nu måste jag gå och pissa!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: