Cinderbloom

2011-10-02
17:58:05

Update!
Ja, nu kanske jag orkar blogga lite mer.. :D Resan hit gick som sagt jättebra, vi har dock bara ätit typ skräpmat från mackar och sådant men vad gör det, man var inte hungrig i alla fall. På ett ställe där vi stannade så frågade jag efter toalett och det var en jätteläskig gubbe som satt där i kassan och gav mig en nyckel och mumlade något om ute och vänster så jag gick dit och så var det en jätteliten toalett där. Kändes lite läskigt, men den var mysig ändå. Det var som ett sådant där ställe man stannar på och får soppatorsk i skräckfilmer, och sen blir man mördad av någon galning med yxa och skit..


Aa, men nu kom Neo hit och ska vara snäll pojke före han börjar spela och blir stora stygga vargen... :O

Titta, vilken fin bild jag hittade på mig och Neo! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: