Cinderbloom

2011-10-02
19:50:07

Tråkigt...

Usch, vad tråkigt jag har.. Neo spelar, fast han inte ens måste, han ska spela imorgon också.. Blä.. Orkar inte börja göra nå skoluppgifter än heller, det var inte så mycket som jag behövde göra så jag tänkte spara det till senare.. Kanske ska se någon film och börja sova sen? Det är väl lika.. Igår somnade jag på hotellet någongång efter åtta, sen vaknade jag vid ett-tiden då Neo skulle börja sova och var jättepigg, haha. :D Lyckades ändå somna om så vaknade vi någon gång vid nio tiden, vilket betyder att jag sov i typ tolv timmar.. :O Frukostbuffén på hotellet var i alla fall skitgod! Mumsfilibabba, skulle kunna äta hotell-frukost varje dag, fast jag aldrig äter frukost.

 

Aja, ska väl sätta på någon film nu då. Hejssvejs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: