Cinderbloom

2011-10-10
13:00:55

Skolarbete...?
Jag skulle börja göra några skoluppgifter nu tänkte jag, men jag fastnade visst framför sminket, heheh... Idag körde jag på en helt annan "smink-taktik" än vad jag brukar, tror detta är första gången.. Jag använde vit ögonskugga, vit kajal, röda läppar och lite mascara. Helt skumt! Annars brukar jag alltid göra ögonen mörka och helt plötsligt är jag helt viit..

Det ser ändå mörkt ut på bilden... Alltså det syns aldrig på bilder! Jävla skitkamera jag har på macen, eller så är det väl bara att jag inte sminkar så "hårt"?

 

Jaaa... Idag tänkte jag att jag och Neo ska gå ut och hitta på något roligt. Känns som att vi aldrig gör något mer, pratade med honom om det igår. Kändes så skumt för jag hade så mycket igår som jag ville säga till honom, kände mig lite deprimerad men jag kunde inte få ut ett endaste ord. Men sen bröt han isen och sa någonting så då kunde jag också börja prata, kändes jätteskönt. Jag tror på att om man är helt ärlig med varandra och säger hur man tycker och känner om det mesta så kommer man nog ganska långt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: