Cinderbloom

2011-10-07
13:52:25

Sex & the city

Har tittat två avsnitt av Sex and the city, men jag är fortfarande lite tveksam om jag ska gilla serien eller inte. Den verkar lite tom.. Som att det skulle behövas mer action i serien, mer drama. Men ja.. kanske det är en bra serie men jag är nu van att titta på Desperate Housewives som har mer drama i varje avsnitt än en dramaqueen skulle ha på ett år.

Föresten så tror jag visst att jag ska ta på mig klänning idag, blev taggad av alla modeller och festande i sex and the city.. ;)


Kommentar:
#1: Amme

Men de är roligt ändå , visste att du ändååå skulle gilla den ;) Du SKA fortsätta titta, för de är bra!! Kram kram, ha inte tråkigt.

2011-10-07 @ 20:45:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: