Cinderbloom

2011-10-22
21:15:33

Resan hemåt
Imorgon åker jag hem, med tre olika flyg. Har fått checka in via nätet i alla fall och fått välja sittplatser, tog fönsterplats på alla tre flyg, moahahaha!! Annars är det ju inte så roligt att flyga ifall man inte får se att man flyger.. Får se hur det kommer att gå, sist så gick jag vilse på Arlanda för att jag kom till terminal 4 och var tvungen att springa till terminal 5 för att åka med nästa flyg och jag hade ingen aning om vart det var, jag har fortfarande ingen aning om var det är. Får väl fråga någon... Aja, det kommer säkert att gå bra, men det kommer nog att vara ganska sorligt att säga hejdå till Neo. Fast det har man ju gjort så många gånger nu så det kanske inte blir så hemskt.. Hoppas jag i alla fall.

Random bild på mig och mina systrars döttrar för någon sommar sen.

Älskar dom där mjukisbyxorna, har faktiskt på mig dom nu, även fast det är hål i dom på några ställen.. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: