Cinderbloom

2011-10-14
22:40:11

Kvällsuppdatering
Neo passade på att spela lite *suck*.. Men om ett tag tänkte vi tända lite ljus och se på en romantisk film, The notebook tänkte vi att vi skulle se. :) Jag börjar faktiskt känna mig lite trött.. Vet inte om det är vinet eller spelandet som gör att jag bara vill lägga mig ner och sova. Vinet har dock inte gett mig någon större effekt även fast jag har druckit hela dagen, men när jag dricker vin så dricker jag ganska söligt ifall jag inte då är på världens festhumör (några av er klasskompisar kanske kommer ihåg min.. "accident" med vinet). Heh.. funny story, nej men faktiskt så var det ganska hemskt.

Hur som helst! Ja.. Det var väl egentligen inget mer. Fast egentligen känner jag mig nu väldigt författare av mig så jag skulle kunna skriva hur mycket som helst mer, måste bara komma på något att skriva om, haha.

Återkommer snart om jag hittar något vettigt att dela mina åsikter med.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: