Cinderbloom

2011-10-05
22:33:16

Kvällssnack

Fyfan vad läskigt, var nyss ute och rökte och det lät som att det var någon som sprang på vägen helt plötsligt, funderade vilket håll personen kunde ha kommit från men det lät som att han/hon sprang runt och sedan helt plötsligt stannade under balkongen.. :S Sen hörde jag inget mer. Fy, vad läskigt. Kanske jag håller på att bli galen när jag inte gör något under dagarna..? Haha.. :D

Tittade tidigare en film som kommit ut i år, Horrible Bosses. Den var faktiskt ganska bra, sådär när man inte har något vettigare att göra. Men något speciellt var den väl inte.. Den fååår.... Två av fem möjliga av mig! ;)

Neo sitter fortfarande och spelar, men han borde vara klar om en halvtimme och då blir det väl att sova. Imorgon tänkte jag ta och måla mina naglar, intressant va? Sen kanske jag ska göra någon skoluppgift, har inte börjat med något ännu förutom att se den där filmen som jag skulle se. Den blev faktiskt helt automatiskt mycket tråkigare när jag visste att jag var tvungen att se den, filmen alltså. Men hellre en film än en uppsats, som jag också måste göra.

Aja, nu ska jag försöka klara sista banan i mitt zombiespel, har varvat det redan en gång men det är fortfarande exakt lika kul! Thihihihi!


Kommentarer:

God morgon! Allt bra idag? :)

2011-10-06 @ 09:59:50
#2: Cinderbloom

Jadå :D

2011-10-06 @ 10:34:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: