Cinderbloom

2011-10-04
21:13:12

Kvällschill
Sitter och tar det lugnt, har just sett en film som jag skulle se på Samhällskunskapen, Crash hette den. Den var ganska tråkig.. Men den var ändå lärorik på något sätt, en sån där klassisk "skol-film" som får en att börja tänka. Ja.. vad mer..? Jag känner mig ganska depp just nu, tycker att jag borde gå ner i vikt osv. Får såna stunder ibland men sen flyger de iväg lika snabbt som de kom. Lite mullig är jag väl, men inte så att jag stör mig så himla mycket på det. Besides, så är det väl fint att vara lite småtjock, plus att man är gladare. Fast jag har så dålig hälsa över huvud taget. Idag också när jag var och duschade så kändes det jättejobbigt, huvudet kändes jättetungt och jag orkade knappt hålla det uppe och armarna kändes tunga som bly. Det kunde ha berott på att jag inte hade ätit ännu eller så är jag bara i ett väldigt dåligt hälso-tillstånd.

Känns som att jag inte ännu riktigt har hittat migsjälv.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: