Cinderbloom

2011-10-10
14:10:05

Jävla skoluppgifter..

Såhär mycket har jag gjort, typ.. Började skriva lite grann på ett referat också men baaah.. fattar ingenting av finskan och referatet är ju hur tråkigt som helst, och svårt för den delen med. Har aldrig förr skrivit ett referat. Har fortfarande en uppsats kvar, två kapitel av uppgifter i finska och jag förstår ingenting, och frågor och svar som jag ska göra.. + att skriva ett referat. BLÄ! bläbläbläbläbläbläbläbläblä...! Ska väl vänta tills Neo kommer hem så får han hjälpa mig med finskan. Under den tiden kan jag väl hitta någon lättare uppgift som jag kan börja med.

 

Mamma skrev till mig på msn för ett tag sen att hon tycker jag är så duktig osv nu när jag är borta och gör uppgifter och annars att det går så bra i skolan, så hon har köpt någon överraskning till mig. Känns nästan som att hon skämmer bort mig lite nu när jag har bättrat mig i skolan, men ja. Det är både hon och jag överlyckliga över. :)

Såhär glada är vi! :D


Kommentarer:
#1: Supermom

Kämpa på gumman! Du är så duktig. Hör av dig om du behöver hjälp. Kram!

2011-10-10 @ 20:15:42
#2: Cinderbloom

Tack :D

2011-10-10 @ 20:21:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: