Cinderbloom

2011-10-07
10:34:17

I don't wanna get up!!

Åhh.. var jag tvungen att vakna? Nu när jag har vaknat så har jag blivit pissnödig och det enda som finns som liknar toapapper i hela huset är kaffefilter.. >.> Ska gå och köpa toapapper senare men för att det ska kunna hända så måste Neos brorsa vakna för att han har nyckeln.

 

Jag drömde inatt att jag skulle göra något modelljobb med någon, vi stod i guldiga och silvriga bikinis och fick drinkar för att vi var nervösa och sådant.. Sen drömde jag att jag hade kommit hem från Norge och resväskan låg på golvet..

 

Var just och pissade, det är verkligen inte skönt att torka sig med kaffefilter... :S

 

Ja, resväskan var på golvet och jag skulle åka bort någonstans över helgen så jag började packa en annan väska, och kläderna som jag packade har jag på riktigt och grejer som jag har har med mig i Norge packade jag upp från resväskan och ner i den andra väskan.. Helt skumt. Sen höll våran hund också på att nästan bita mig (han har bitit mig förr), och jag skrek på pappa, och tydligen var det en tjejhund, fast hunden heter Herrman.. :S

Heelt skumma drömmar... Aja, nu ska jag börja fixa mig så att jag kommer iväg till affären så snabbt som möjligt. Jag tänkte att jag kanske skulle ta på mig klänning redan nu men det känns ju lite överdrivet, om jag ens ska ha det ikväll det känns också lite överdrivet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: