Cinderbloom

2011-10-13
23:04:30

Hey sweeties!
Har egentligen inget vettigt att säga. Såg just klart säsong tre av sex and the city, slutet var bara såå förutsagt, säger man så? Predictible. Eller..? Nå hur som helst, det var obivous. Men serien är fortfarande lika bra för det. ;) Sitter just nu i sängen och väntar på att Neo ska spela klart, han har inte spelat mycket idag, bara lite grann, så det är okej. Han har ju ändå varit med mig hela dagen. :) Hur har han orkat?! Nej, skojar bara..
Sitter med tandkräm i ansiktet och känner mig väldigt... snygg.. Tänkte att jag kanske ska gå och borsta tänderna och kanske sminka mig lite finare så att Neo kommer och sover..

Imorgon är en ny dag! Tydligen ska det drickas vin, cheers to that! ;)

Yey!
Godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: