Cinderbloom

2011-10-02
21:47:48

Helllooou!

Visste ni att jag bara har ett öga? Och att mitt huvud är mindre än en fotboll? :D Nå, nu vet ni!

 

Ligger i sängen och har tråkigt, såg just en gammal film, The breakfast club hette den. Den var faktiskt ganska bra, lite konstig och det hände inte så värst mycket i filmen men den var bra. Gamla filmer brukar oftast ha lite mer "meaning" än nutida filmer, det diggar jag. Visst finns det mycker bra filmer som görs nu för tiden också, men oftast är det bara filmer som görs för att kändisarna ska ha något att göra. Man slänger in någon kändis i filmen som inte är skådesspelare och voilá! Du har en succefilm som alla vill se och alla pratar om, men är den egentligen bra? - Nej.. det är den inte..

 

Ja.. Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på, Neo slutar spela om typ en timme eller något, tills dess har jag inte så himla mycket att göra än att surfa på nätet och chatta med randoms.. Jag har visst fått lite ont i halsen osv, har rökt mycket mer än vad jag brukar göra den senaste tiden. Köpte en limpa och tänkte att det skulle räcka hur länge som helst för att jag ändå inte röker så himla mycket, men nee.. När jag har cigg så röker jag visst hur mycket som helst, typiskt.. Fast ja, det kan man ju också kontrollera så klart men, vem orkar..?

 

Nå, jag ska inte tråka ut er med detta onödiga babbel mer... haha.

Här får ni en random bild på en blomma som var fin utanför vårat hus denna sommar! Eller så kanske det var förra sommaren...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: