Cinderbloom

2011-10-26
13:28:57

Hej mina kära!

Hej mina kära, jag beklagar för att jag inte bloggar något nu för tiden, men som sagt är min laddare sönder och jag väntar just nu på svar från datagubbarna i skolan. Sitter just nu och blir plågad i armen av min klasskompis, hon tar blodtryck-test på mig. Det är väl sånt vi gör för det mesta i skolan.

Annars dåå? Jag har pluggat som en tok inför ett prov som jag hade idag, och eftersom jag borde ha gjort det provet för typ två veckor sedan så skulle jag egentligen bara få G på detta prov, hur bra det än var men jag fick tydligen MVG för att det var så bra! Yeeey! :D Så jag är stolt över det i alla fall. Nu tänkte jag att jag skulle få ta det lugnt resten av veckan, men nej, jag har prov på Fredag igen, och det måste jag nog plugga till ännu mer än vad jag har pluggat till provet jag gjorde idag... Så, det lär inte bli att ta det lugnt föränn på.. Söndag. På Fredag efter att jag har gjort provet ska det vara Halloween-fest. Får se om jag kan ta nå bilder sen, kan man väl säkert. Eller så inte.

 

Aja, ville bara meddela att jag lever och jag tänker på er! <3 Nu ska jag gå och plåga mina klasskompisars armar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: