Cinderbloom

2011-10-28
11:39:40

Halloween!
Jag vet inte om man egentligen firar halloween denna helg eller nästa men vi ska i alla fall fira idag! ;D Är sjukt taggad, känns som att jag inte har sett vännerna på tusen år. Jag och Mia ska vara 70-talare, fast vi ser nog mer ut som 80-talare. Men saksamma, vi kan ju inte sånt där ändå. Pappa som är född på 50-talet sa i alla fall att jag såg ut som någonting mellan 60- och 80-tal. Så halvlyckat blev det ju ändå. :) Vi ska väl dra på en fest här i stan, fast det ska komma dit en person tror jag som jag inte riktigt tycker om och har lite oavklarad business med så jag tror inte att jag kommer orka vara där så himla länge. Men vi drar säkert hur som helst någon annan stans då.

Återkommer.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: