Cinderbloom

2011-10-11
14:46:54

HAD- skalan

Läste just om någon HAD-skala som jag skulle läsa om, alltså en skoluppgift. Självklart var jag ju tvungen att testa det testet som de hade och enligt den ska jag ha "förekomst av eventuell ångeststörning". Det har man om man har mellan 10 och 21 poäng och jag hade 12. Jag tror faktiskt att det har något att göra med min rädsla att åka bil.. :S Har blivit rädd för att åka bil på den senaste tiden, när jag och Neo åkte till Norge nu så satt jag på helspänn typ hela resan och skrek åt honom att sakta ner om han körde lite över det som man får köra och blev helt panikslagen i kurvorna. Skumt. Och sen tror jag att jag har någon slags social fobi också men äh, vem har inte någon sorts "sjukdom" när man börjar surfa efter dom på nätet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: