Cinderbloom

2011-10-06
10:31:54

Good morning!

 

Har just  vaknat för ett tag sedan, duschat osv.. Målade även naglarna, tog en bild på det men bilden blev inte så himla bra... :

Nog för att jag inte målade naglarna i någon färg, såndär ljusrosa typ fransk manikyr färg så det syns väl aldrig så himla bra. Jag är faktiskt jättedålig på att måla naglar.. Jag målar alltid hela fingret och sen går jag och pillar med något så blir det helt förstört. Har inte tålamodet som krävs antar jag.. :D

Idag tänkte jag börja med någon skoluppgift, den som verkar roligast tror jag att det blir. Och imorgon är det FREDAG!!! Åh, vad jag längtar! :) Inte för att jag ska göra något speciellt, jag ska dricka lite vin och bara umgås med Neo hela helgen :) Fast han ska spela på lördag och söndag... Nå.. Allting kan ju inte vara perfekt. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: